It makes me feel a bit complete

Andra och sista nationella provet i historia gjordes bort idag, så äckligt jäkla skönt! Idag var skolan jätte dum och tvingade oss att gå på nå jäkla föreläsning om ADHD så vi fick sluta nästan en timme senare :( Efter skolan var jag hem och bytte om och sen iväg till gymmet med Elin och Macka, hihi syskonen! :D Körde ben och när jag kom hem åt jag lite frukt innan det bar av på promenad med Macka, Jonne och Ruff. Vi gick till stallet och pussade på min prins (ja, alla utom Ruff pussade på honom!!!) och sen hem igen, nu är mina ben trötta på riktigt! Ska sitta och värma upp mig lite under en filt och läsa den jäkla oändligt långa boken som jag borde läst ut till nu medan jag väntar på att bastun ska bli varm, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0