It's all about us

Skönt att vakna imorse och veta att det bara är en dag till med tidig uppstigning innan helgen! Skolan gick hyfsat fort idag, typ första gången sen jag fick 9ans schema som jag inte varit cptrött på kemilektionen!
Efter skolan for jag och Elin till lägenheten, började färga hennes hår och innan hon sköljde ur färgen spillde jag kaffe över hela köket! Grymt bra jobbat! Kommer inte ens ihåg sist jag spillde nåt... Lyckades även träffa mina byxor och strumpor så fick kila omkring i trosor resten av besöket, haha.. Nå sen började vi färga mitt hår, och under tiden lagade Anneli och Macka mat som vi åt av. Sen kom Elin plötsligt på att hon saknade sin pojkvän så mycket så hon stack, haha. Fick tvätta ur färgen ensam och sen satt vi och diskuterade i köket ett tag. Fick låna byxor och strumpor av Macka så jag slapp dra på dom blöta, tur att han inte är så egoistisk som Elin.. Frågade henne först om jag fick låna hennes men de fick jag inte för dom var nya... 
Nu MÅSTE jag läsa ut penisboken och skriva penisrecentionen, godkväll!
Bild från kemilektionen idag när vi fick järnoxid att reagera med träkol, grym som jag är visste jag att det som bildades var järn och koldioxid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0