Look forward with hope, not backward with regret

Ojdå, blev ingen bloggning igår.. När jag kom hem från skolan hade jag fullt upp hela kvällen :) Mira kom vid halv 5 och så fixade vi oss och sånt å sen kom Älg och körde oss till Ricko. Var där till typ.. 11? Då promenerade (HURTIGT) jag och Olle in till bussgods, satt där ett tag med Mira och Empo och sen for vi till Empo och sen hem å jag slocknade som en sten. 
Vaknade vid 11 idag, tänkte fara till gymmet men vi skulle fara och fira min farbror som fyllt 60 så får en vilodag idag igen. Inte för att det gör nåt, har hemsk träningsvärk i magen från igår! Anyhow, när jag kommer hem från Siekas blir det nog en tripp till frippes, om jag klarar av det, annars ska jag sitta och bli fet i min ensamhet. Vilket fint rim! Men nu ska jag gå och ta en dusch, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0