Lördag

Känner att mina rubriker nu för tiden är väldigt intressanta, haha. Iallafall, igår var jag och Mira till biblan en sväng då och sen spenderade vi resten av kvällen med Empo och Jonne. När jag kom hem var jag dödstrött och slocknade direkt! 
Idag har jag hunnit vara och gymma, jag fick välja vad vi skulle köra för en gångs skull och då blev det axlar triceps. Nu värker mina axlar å armar helt cpmycket.. haha, plus att jag har hemsk träningsvärk i magen från Sofies magpass igår! Har även märkt att jag har fått märken på sidorna av höfterna, dom är fett ömma, typ som blåmärken och de enda jag kan komma på som skulle kunna ha orsakat dom är mina jeans.. Hahah inte bra!
Nu ska jag äta, duscha, städa och fixa mig innan jag får sällskap för kvällen, puss! 
Haha tre grymma mobilbilder, två från idag och en från igår!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är det på bilden längst ner? :)

Svar: Närmast fönstret är det jag och empo som sitter på min rygg och ovanför oss är jonne som har mira på axlarna.
Stina

2013-04-27 @ 14:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0