Måndag

Nu är engelska nationella också bortgjort! Ruskigt skönt om jag får säga det själv, nu är det bara matten kvar.. Fick också veta hur det gått på våra nationella i biologi, kan inte säga att jag är speciellt nöjd men blev ett B iallafall :) Mattelektionen var också mycket givande, vi diskuterade hur man räknade ut volymen av en penis :)
Efter skolan for jag direkt till gymmet med Mira och Jonne. Mira var väldigt lätt motiverad, endast ett ord räckte, hehe.. Blev bröst biceps idag, jag tycker inte om bröst men jag offrar mig för Jonnes skull.. Då är de väll bara rättvist att han kör juck med mig? De tycker jag iallafall :D
Resten av kvällen ska spenderas med plugg och imorgon är det valborg! :D
Inte mycket kvar nu.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0