Not to spoil the ending for you, but everything is going to be okey.

En ny vecka är nu påbörjad, en hemsk vecka.. Imorgon och på onsdag är det Nationellt prov i historia som gäller och här vet jag ju redan att ett av mina A kommer ryka.. Kommer kännas grymt skönt på onsdag när det är över, då är mer än hälften gjort och de är bara engelska och matte kvar :)
Som grädden på moset denna jobbiga dag har mamma bestämt sig för att laga äcklig middag också så får hitta på något själv, blir ännu tröttare av att bara tänka tanken, haha. Nä men nu ska jag äta och plugga och senare ikväll blir det gymmet. Kommer vara en trött Stina som ramlar i säng ikväll, pusspuss! 
 
RAAAAAWRR!!!!! Jävla bajsdag! Nyss stängdes chrome ner och de betyder att dom två färdigladdade avsnitten jag fixade i skolan måste laddas på nytt!! Det är såna här dagar man är riktigt irriterad på att vi inte har Wifi och måste sitta på dom "bra-ställena" för snabbt internet...... Helvettes jävla skit! Att jag inte kan snapa heller när jag inte har pengar på mobilen suger hästpenis, tack och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0