Pumphaveri.

Igår var en grym kväll! Mira kom hit vid 5 och vi sminkade oss och så innan vi for till frippes. Där spelade vi kort i början och senare ägde jag än en gång ut Olle i snushockey! När frippes stängde glev vi med Älg, hade lite allsång där med Olle och han har ju en otroligt manlig stämma, hehe.. Gjorde också min grilli-debut igår, konstigt nog har jag aldrig ätit där tidigare.. När Älgis skulle hem gled vi med Mattila och runt 4 promenerade vi hem över skolgården, haha :)
Idag har jag varit och gymmat en sväng, var otroligt jobbigt för vi körde ben (de är alltid jobbigt!!) och det var väldigt länge sen jag sov såhär lite som jag sovit inatt.. Orkade inte gå hem direkt efteråt så satt med mina mongon ute och solade en stund, måste ju börja bygga på brännan redan nu så man inte är helt blek till skolavslutningen. Resten av dagen kommer spenderas pluggande. Har en bok att läsa ut och skriva recention till, NP att plugga till och en miljörapport som ska lämnas in i mitten av veckan, kanske belönar mig med att se ett Supernatural avsnitt efteråt om jag inte slocknar. Det är otroligt bra att sätta upp en belöning när man ska plugga, man bestämmer innan att om jag gör dehär och dehär och dehär så får jag äta toffifee och kolla ett avsnitt av någon serie efteråt! Eller så gör alltid jag iaf :) 
Nu blidde det långt, avrundar här. PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0