Söndag

Igår var en riktigt jobbig dag, haha.. Efter 5 nån gång kom Mira och Olle hit å sen kom Empo också, vi kollade en skräckfilm och jag vägrade gå med på att se en om vi inte tog en som jag hade sett förut och som vanligt fick jag min vilja fram. Trots att jag sett den förut blev jag skiträdd och nu är jag sådär härligt paranoid.. Iaf, sen for vi till frippes men de var ingen där så då gled vi runt och jag var jättejättejätte trött och riktigt grinig. Stackars dom som var tvungen att lyssna på mig! 
Idag vaknade jag och Mira runt 11 och så lekte jag mästerkock och gjorde våfflor till frukost, sen for Mira och jag gick till gymmet med Jonne. Tror aldrig att jag har pratat så lite som jag gjorde på gymmet idag, mitt usla humör har inte gett med sig. Nu har jag parkerat i soffan och tänker inte stiga upp förän mamma och pappa kommer hem, vågar fasiken inte ens gå och duscha för då kommer de komma upp en hand ur avloppet och klippa av min hälsena, haha... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0