Söndag

Helt otroligt vilka händelserika dagar jag har nu för tiden! Körde rygg på gymmet och sen cyklade jag 2 mil och heeeelveette vad jag svettades! Haha, hade svettDROPPAR på magen efteråt och typ en svettSJÖ i naveln! När jag kom hem kom Mira hit och vi for till Jonne och segade, tanken var att bara vara in en snabbis och sen gå till stallet men slö som vi var fastnade vi och tiggde skjuts till stallet. Där fotade vi Ellen och Ida när dom hoppade, fick mig ett andra träningspass också, bar Mira på ryggen för att komma förbi dom leriga ställena på stallplanen och sen bar vi hinder fram och tillbaka. Tog även hem mina fina ridbyxor som jag ska tvätta och sen ha med till Grans om vi far dit på tisdag :) Nu har jag nyss ätit middag och ska ta och rulla ner till duschen nu, sen avslutar vi kvällen med ett VD och ett Hart of Dixie avsnitt :) Hade tydligen en inlämningsuppgift till imån men den är i skolan så den kan jag inte göra nåt åt, sköööööönt :) Puss!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0