We're all powerless with love.

Har varit några tjorviga dagar så har haft andra saker än bloggen att tänka på, nu är det bara att glömma och gå vidare! Någon som känner igen sig att bara för att en dålig sak händer tycker man att man har ett värdelöst liv? Nu ska jag försöka tänka på allt positivt: snart är snön borta och det blir sommar, jag ska börja övningsköra och grundskolan går mot sitt slut.
Idag har vi iallafall varit ut och grillat, kanske sista gången för i år. Fick köra omkring med storebror på fin-pantern igen, sen var jag och pappa och körde en sväng i lös snö på en myr, kort och gott - jag fastnade inte!
Blir en tidig kväll som uppladdning till skolan imorgon, tidig bastu och sen ska mamma pyssla med mina fötter, wheeeey :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0