Where I lead me

Blä vad jag har blivit dålig på att blogga, haha. 
Smörgåstårtan igår hos Bertil var underbar, åkte hem med Kim och Carina och for till frippes direkt. Var otroligt rastlös, det blev en låååång kväll.. Fick testa köra lite rover, förvånade alla med min förmåga att koppla! Sen var vi hem till Jonne å satt där å pratade nån timme :) 
Idag har jag inte orkat stiga upp ur sängen förrän klockan 12, inte bra! På en stund ska jag iallafall till gymmet, var lite dum med Jonne igår så han sa att vi skulle köra hårt idag men vi får ju se hur de blir med de! Resten av dagen är ett mysterium, känns dock som att lite chips inte skulle sitta helt fel.. Pusspuss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0