Dos perros

Några bilder från ikväll då vi var till Pirtti med vovvarna, lill-Poika var dödstrött på hemvägen efter allt bus som ni ser på nedersta bilden ;)
Orkade inte blogga igår för det hände som inget speciellt. For till Macka på kvällen och sov där till idag, när jag kom hem for jag ut på byn för lite ärenden. Har insett att jag är en nagellackoholic, kom hem med 3 nya idag... haha... Hemma lagade jag en supergod kyckling-wok-gryta med ris och efter maten var vi ju som sagt till Pirtti. Nyss kände jag och mamma oss lite småhungriga så vi gjorde lite amerikanska pannkakor och stekte bacon till hela familjen, haha. Ska avsluta kvällen med en film och äntligen sova i min egna säng, var 8 dagar sen sist. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0