Lördag

Sov hos Macka i natt och när jag kom hem var jag och köpte lite smått och gott på apoteket inför skolstarten. Nu är det bara schampo och balsam kvar. Har packat ner det mesta i väskor nu, har 3 smockfulla bagar och en ikea-påse och då har jag inte ännu packat ridkläderna, haha... Men måste ha med eget täcke och kudde och det tog upp nästan hela platsen i min GIGANTISKA norrmejerierbag så..
När Jims tvättmaskin är klar ska jag gå och sätta på min, eller har två maskiner jag måste tvätta, en vit och en svart. Vilken timing, nu kom bror upp från källaren och sa att maskinen är tom!
Vet inte om jag ids fara ut och vara social ikväll, har nästan inga kläder kvar och det är ju så pissigt väder, haha.. Nå vi ser, nu ska jag fara med pappa och hämta mamma från Kallax och ikväll sover jag hos min fina pojkvän.
Puss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0