Lördag

Vaknade brevid min fina idag. Lyckades somna med alla kläder på igår och att sova med jeans är ju inte allt för bekvämt.. For hem under dagen och drog iväg med familjen och vovvarna ut i skogen för lite blåbärsplockning. Vi stannade inte allt för länge för det var en hiskeligt massa knott men innan vi åkte mot Ötå igen fick Poika vara till Makkara (?) en sväng och bada tassarna. Väl hemma började jag och mamma laga till en lyxmiddag som satt jättefint i magen när den väl var färdig. För tillfället är jag ensam hemma med Poika. Känns dock som att jag är helt ensam för han har legat helt utslagen i timmar från dagens händelser, haha :)
Nå, det var väll allt. Puss och kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0