Mööö

Hej alla! Har inte orkat skriva något från mobilen, tar ju en ruskigt massa tid. Men idag fick vi våra inloggningar till skolans bajsdatorer så..:) Vi har fortfarande inte haft nå riktiga lektioner typ och det gör mig oooootroligt uttråkad och störd, sen finns det inte så överdrivet mycket att hitta på här så.. Haha nu lät det depp, men maten är bra iallafall! :D Gymmet här är också skitkasst men kämpar på ändå, ska försöka komma igång med träningen igen, har blivit en riktigt slö sommar. Idag har vi iallafall fått vara i stallet på förmiddagen, då borstade jag en av körponnysarna som hette Snaider, han var supersöt! :D Imorgon är vi i ladugården på förmiddagen, då ska vi väga lammen :D Efter lunch har vi äntligen vanliga lektioner som vi förhoppningsvis får göra nåt annat på än att bara lyssna. Nååå, nu ska jag sätta mig i biblioteket och börja läsa en bok, hejpahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0