S06E09 - Life matters

Hojja vad duktig jag har varit idag, steg upp 9 för att göra lunch åt pappa. När lunchen var uppäten fixade jag iordning allt i köket, såsom att tömma och fylla på diskmaskinen och diska grytorna. Sedan var jag och plockade bort smutstvätt från mitt rum och satte på en tvättmaskin samt tvättade det som ska tvättas för hand! Efter det gick jag upp i mitt rum och fortsatte plocka fram kläder och lite annat som ska med till Grans.
Har nyss haft Jonne här på fika, eller vi spelade kort och som tack för de fick han fika, haha :) Nu ska jag slå igång det nya True Blood avsnittet och invänta pappas hemkomst från jobbet så vi kan åka och äta middag hos fammo, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0