Söndag

Nu sitter jag i Mackas säng efter en lång sovmorgon. Tror ni han är vaken? Svar nej. Vakade vid 5 imorse en snabbis och han skrämde skiten ur mig, det var då han la sig för att sova, haha...
Iallafall så utnyttjar jag hans snarkande till att pilla på hans nya data. Den suger men säg inte de åt han för då blir han suris :))))))))
Idag är min sista dag hemma. När la familia kommer hem från Siekas far vi och handlar dom sista nödvändigheterna. Måste även packa ridkläderna och packa ner dom nytvättade kläderna. Mamma bjuder på finmiddag - tacos och en efterrätt och innan jag lägger mig och sover kommer bilden vara fullpackad med mina grejer. Imorgon bär det av halv 7 på morgonen..
Note till mig själv - JOGGINGSKORNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har inga bilder här så ska försöka hinna ladda upp lite sånt när jag kommer hem, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0