The Great Gatsby

Slet mig ifrån sängen imorse runt 9, det är så kallt och stiga upp när man sover med Macka för han är som ett jäkla element!! :p Lagade i alla fall mat åt pappa och sen gick jag upp och sov en timme till. När Macka vaknade gödde jag honom och sen satte i oss och började kolla en film, The Great Gatsby. Den var för komplicerad för honom så han for efter en stund, haha :))) Såg nyss klart den och den var verkligen djuuuuuup. Bra, men djup!
Nu ska jag snart bära ut valpen, han har sovit hela filmen (2h) och han vill fortfarande inte stiga upp, min lilla sömntuta. Och när pappa kommer hem från jobbet ska vi göra lite ärenden innan vi åker till farmor på middag. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0