Beautiful creature ♥

BLÄÄÄ.. Jag har tränat kondition idag, det suuuger! Hahah så jäääkla jobbigt men de är skönt när det är gjort! Har ju inte gjort det på ett tag nu så konditionen är typ på noll.. Har iallafall nyss kommit upp ur duschen och på ett tag ska vi följa traditionen och fara till fammo och äta middag, åt alldeles för mycket igår och idag skulle hon göra plättar till efterrätt så chansen är stor att det händer nu igen, hehe..
När jag kommer hem blir det antingen plugg, läsande eller tvserietittande. Ska köpa någon god frukt så jag kan äta nyttigt godis ikväll, blir så himla sötsugen när jag tränar :))
Och imorgon kommer förhoppningsvis min mor hem, iiihhh :D Något mindre roligt som också händer imorgon är nationellt prov i svenska, läsförståelse. Nervositeten kommer krypande, pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0