Duktiga jag!

Åh vad jag har varit effektiv idag. Steg upp klockan 9 och åt frukost, tog det lugnt i ungefär en timme så att maten fick sjunka lite och sen gick jag till gymmet. Började med lite konditionsträning, alltså intervaller (cpjobbigt men nu efteråt känns det bra;)) och sen tränade jag lite armar och axlar å så. Hatar att träna armar, är så svag, heheeh.. 
När jag kom hem gick jag och duschade och sen åt jag, sen har jag hängt upp en maskin tvätt och sattit på en ny och tömt diskmaskinen och fyllt i och plockat iordning i köket. Erbjöd mig också, som den underbara dotter jag är, att laga middag ikväll igen. Idag blir det spenat-pasta med bacon, igår blev det lax med fetaost och vitlökstäcke och potatiskroketter till :)
Imorgon kommer bror och hans nya flickvän hem också, spännande.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0