:)))

Innebandy turneringen gick inte så bra men det var roligt iallafall. Lyckades göra ett mål också!!! Har aldrig gjort mål på turneringar tror jag så de är ju dagens höjdpunkt! Anyhow, gick hem när vi åkte ut och så har jag ätit bulla och kollat två 90210 avsnitt :) Nu ska jag gå och pissa och sen kolla de nya pll avsnittet, efter det borde jag plugga men kan hända att jag kollar lite mer 90210, hihi. Vid fem bär de av till Överkalix på ridlektion, det var ett tag sen! Hoppas det går bra och att hästen jag ska rida är piggelin. Är så pissnödig nu så ni får klara er utan bild och hinner inte läsa igenom inlägget så de är säkert fel nånstans men pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0