Fettis dagen!

Åt lite väl mycket tacos och drack ett och ett halvt glas cola till middagen och nyss klämde jag ner en semla också - matkoma! Jag har varit jätte duktig med onyttigheterna, har inte ätit godis eller chips på riktigt länge, istället har jag ätit massvis med frukt. Idag bröt jag ju dock den nya filosofin, får träna lite extra imorgon! Det passar faktiskt perfekt för jag ska ju träna med Elin och hon blir nog glad av ett riktigt mördarpass.. ;)
Snart ska jag gå ut med Ruff på kvällspissningen, tar nog en lite längre sväng nu när jag ätit massa grädde, hihi. Om ni ser en michelinfigur ute på en 20 minuter så är det jag :)
Sunny fick smaka (och baka) sin första semla någonsin idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0