On tha bus.

Nu är vi i Skellefteå, ganska exakt två timmar kvar till Umeå. Imorse ringde klockan 04.30, någon som är avundsjuk? ;) 
Hursomhelst håller jag på bli galen, när solen lyser in i bussen är det för varmt men så fort de blir skugga håller man på frysa ihjäl, haha. Och sen tänkte jag inte på att ta med solglasögon med vilket visade sig vara mycket korkat, försöker dricka mycket så jag inte ska få ont i huvudet men jag får inte dricka för mycket så jag blir pissnödig. Buss-toaletter är ju inte mycket att hurra för, satsar på att kunna hålla mig tills vi kommer fram till sjukhuset :))))
Nu har jag gnällt så mycket på bussen så måste ju berätta att jag tycker det är grymt att det finns stickkontakter under sätena och wifi, najsbajs :) Nu ska jag göra klart SO-fördjupningarna och kanske läsa lite biologi och sen på hemvägen kollar jag klart Schindler's list. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0