One plus one equals two

Äntligen fredag! Idag har jag varit duktig och skrivit ett fysikprov och lämnat in gymnasiepapprena - Grans, here I come! När jag kom hem tinade jag upp lite bullar så har suttit och smaskat på det och nu ska jag ta och gå ner i källaren och duscha. Blir frippes som vanligt, min vän Elin tänkte vara dum men hon ångrade sig så ingen större skada skedd. Innan frippes måste jag ju i vanlig ordning sminka mig och klä på mig och torka håret, niiiii vet, men sen ska jag ännu hinna och äta middag hos farmor. Tajt tidschema, hehe. 
Men guuuud så kul det ska bli att sminka sig lite, antar att dom flesta som läser min blogg går i min skola så isf har ju alla sett mitt naturliga jag, haha inget att hänga upp i granen. Men satsar på mindre smink till vardags - bättre hy och sen klarar inte mina ögon av för mycket smink runt dom heller så :)
Bara för att jag har lite dåligt med bilder ska jag nu lägga upp bilder på maten Matilda lagade åt mig i måndags :) ♥ Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0