Take a deep breath, it's just a bad day not a bad life.

Mitt liv är sämst x 1000 just nu. Vet inte ens vad som är fel, vill bara gråta tills jag dör av vätskebrist. Haha gud vad töntig jag är. Men det är typ alla små saker som bara har blivit för mycket, måste gråta ut och glömma. Vilket jag förhoppningsvis gjort nu. Sen att jag har drömt mardrömmar hela natten och att uppsatsen idag gick helt åt helvette är en bidragande faktor till att jag inte orkade dom sista timmarna i skolan. Nä fyfan för nationella! Nyss kom min älskade mamma iallafall med en kopp te och jag kollade ett nytt pll-avsnitt när jag drack de så nu känns det lite bättre. Har bestämt mig för att ta tag i den här dagen nu, ska snart gå och duscha och senare ska jag tamejfan pallra mig till frippes och hoppas att det finns någon att umgås med där. Brukar inte skriva sånahär saker på bloggen så ingen får vara dum nu..., puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0