Lalalalalaa..

Glömde uppdatera igår, men det jag gjorde efter att jag kom hem från skolan var att gå ut med hunden, vattna mammas blommor, duscha, raka benen, äta, sminka mig, klä på mig och sen gick jag till frippes med Elin. Var med Macka hela kvällen och nångång vid 12 for jag hem och sov. Haha det är pinsamt hur trött jag blir på kvällarna, vid 10 börjar det kännas tungt att hålla ögonen öppna ;)
Idag ska jag ta och städa mitt rum så att Macka får plats där inne, hihihi... Och efter det ska jag nog och gymma, sen får vi se vad resten av kvällen har att komma med. Puss♥

Jusste, min mobil har gått sönder så nu har jag en sånhär snygging, dräggla inte för mycket nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0