Life's too short to be anything but happy.

Jag har nyss ätit stuvade makaroner och stekt falukorv, det måste ju vara godaste maträtten genom tiderna! Nu är jag iallafall redo att åka iväg till Överkalix för första ridlektionen i år, eller ska plocka fram mina grejer och söka mitt headset men efter det är jag ready to go :) Som vanligt hoppas jag på att få rida Bobby men Elvis skulle inte heller vara helt fel. 
Har fått lite dåliga nyheter, det är ju aldrig kul, även fast jag visste att dom skulle komma nu nångång så blir det ett litet bakslag. Men ska försöka vara glad och blogga mycket ändå :)
Vi hörs kanske ikväll om jag orkar öppna datorn, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: elin

ny proffe stina :D

Svar: näää ;)
Stina

2013-01-10 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0