Make-up är en flirt mellan kemi och måleri.

Åh är så nöjd med sminket! Det var mycket bättre än jag trodde de skulle vara :) Älskar foundationen, den täcker ju bra, behöver knappt använda någon concealer. Min problem hy, you know........
Och hur länge sen var det inte jag använde eyeliner? Haha äntligen har jag en vattenfast, riktigt vattenfast var den också. Tvättade nyss bort sminket som jag vanligtvis gör - med en sorts tvål för ansiktet och då försvinner alltid allt smink, tillochmed min vattenfasta mascara, men inte den här eyelinern. Haha allt annat smink var borta förutom den och den såg ut precis som den gjorde innan, supertips om ni (som jag) gråter bort eyelinern! ;)
Den tredje och sista saken jag tänkte berätta om var min ögonbryns-mascara, den gör att ögonbrynshåren ligger still, tyckte det var lite tufft för de är som en mascara som man drar på ögonbrynen.Hårspray funkar också, de använde jag tidigare :)

Kommentarer
Postat av: Davida

Den där eyelinern sög för mig för efter en skoldag var den jätte bajsig så testade en annan kan visa senare å den håller hur länge som helst å den är super bra :)

Svar: jaha, jag tyckte då den verkade bra men okej :)
Stina

2013-01-09 @ 11:24:14
URL: http://davidakrypsjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0