Vi finner inte lyckan, vi skapar den.

Börjar lite smått känna av träningsvärken nu, härlig känsla! Men det grymmaste med gymbrickan är (inte att den är röd men de är ju inte helt fel;)) att jag inte behöver gå runt sporthallen till uppe-dörren för att komma in på helgerna. Lycka när jag fick höra att den öppnar dörrarna, ren lycka!
Anyway, lyckades släpa mig till duschen efter två avsnitt Pretty Little Liars och sen har jag också tagit mig en powernap på sisådär 3 timmar? haha :) Nu har jag försökt dölja mina två nya gigantiska finnar.... Är så ledsen för har inte fått nåra på jätte länge och nu bara kommer dom, vad har jag gjort för feeeeel?! Hursomhelst så ska jag vara med min Marcus. Vet inte riktigt när han kommer så kollar pll tills dess. Ha en bra kväll alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0