When you burst into tears, though you're trying so hard to be strong.

Känner mig som en riktig toppbloggare, nivet grym uppdatering och så ;) haha nä men har inte orkat ladda datorn ihelg, den dom fredag kväll och så laddade jag den först natten till idag. 
På tal om idag så har jag varit i skolan, jag har också avslutat min skridskokarriär - bra beslut! Efter skolan har jag varit en sväng på gymmet, tänkte inte träna för var där igår också men Matilda ville ha sällskap så var dit och sprang lite (läs: joggade...) och sen körde jag pyttelite armar och pyttelite mage och sen gick jag hem. Har strechat lite nu och benen är som spaghetti..
Mamma håller på att laga världens godaste middag, potatis och purjolökssoppa med kryddning a la Stina. De jäkliga är att man äter så mycket och då får man springa och pissa heeeela kvällen, heheh.. 
Hejpahej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0