Torsdag

Hejhej bloggen! Tog sovmorgon till 10 idag, skäms nästan.. Men Casper har varit riktigt grinig inatt så har blivit väckt lite då och då under natten. Nu är Ida och barnen i alla fall och hälsar på farmor. Dom skulle vara hemma till 12 så ska fixa lunch till det, snäll lillasyster som jag är! Sen ska jag till gymmet med Jonne en sväng och senare ikväll blir det antingen bastu med kompisar eller mys med pojkvän, vi ser. Och imorgon bär det mest troligt av till Överkalix för marknad. Missade ju marknads-söndagen här i Ötå så hann inte bunkra upp med marknadsgodis - stor miss! Utnyttjar därför syrran och far dit med henne :)
Nu ska jag njuta av tystnaden och läsa ur min bok, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0