Torsdag

Hoppsan, glömde visst blogga igår.. :p Syrran åkte på morgonen och hela förmiddagen spenderades på campingen med Elin, hej underbara sol!!!! Efter steket bar de av mot gymmet med jonne, blev först ben och sedan mage, träningsvärken sitter fint nu på planet! ;) Efter träningen var de dusch och benrakning och sen kom pojkvän. Umgicks med han i någon timme och sen packade jag innan jag somnade.
Nu sitter jag på flyget mot Stockholm, väl framme väntas shopping, har dock inte fått lönen ännu så får storshoppa senare i helgen. Blev bara 3 timmars sömn inatt då jag steg upp redan 2, haha de kändes så mongo att stå och sminka sig halv 3 på natten.. :p Är hursomhelst helt slut i huvudet, längtar redan till ikväll när man får sova i hotellsängen och vakna upp till hotellfrukost <3 Nu blev de långt så avrundar här, ha en underbar dag! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0