Pikku Poika

Har ett erkännande att göra.. Datan har fungerat nu i några dagar men jag har inte orkat blogga.. Fy på mig!
Inatt har jag i alla fall spenderat med Macka, åkte med päronen och bror till Happis runt två och valde valp. Vi tog den vi hade som favorit första gången vi såg dom! Eller jag valde, hihi :)) När vi kom hem gav jag med ut med Ruffe på en springtur, var äckligt jobbigt.. Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och sova, imån börjar sommarjobbets sista vecka!
Denna valpis valde vi, dom kallar han Pikku Poika för när han föddes var han minst. Nu är han ungefär lika stor som dom andra storleksmässigt men lite smalare :) Ska kämpa för att han ska få behålla sitt namn, tyckte de var gulligt! Man kan ju kalla han Pikku eller PP :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0