Söndag

Hemma efter en mysig helg i skogen. På fredag badade vi utebastu, så jäkla skönt! Igår var de ju lite taskigt väder ute så de blev en inne-mysar-dag. Överträffade dock mig själv med middagen då jag gjorde egen klyftpotatis i ugn från scratch, blev riktigt mumma! Sedan avslutade vi kvällen med Rambo, värsta spännande! Höll på kissa på mig!
Ska iväg till gymmet senare ikväll och imorgon fortsätter jobbet. Är lite nervös för dom ska ha sommarbiblo den här veckan och då kommer det massa barn och jag ska ha hand om de... :S Och dumma Macka jävlades lite så har ett gigantiskt rött sugmärke mitt på halsen, kommer vara pinsamt.. Måste söka fram en tröja med hög krage, tveksamt att jag har en men vi får hoppas.. Puss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0