Söndag

Vilken rolig söndag jag har haft! Och klockan är bara 4.. :D
Mamma väckte mig vid 8 och vi bestämde oss för att åka till Happis. Första stoppet blev skopunkten. Jag verkligen HATAR att köpa skor, inte min grej.. Iallafall slutade de med att jag kom ut därifrån med 3 par skor, två par klackar och ett par platta. Dom platta är mina reserv-skor om jag skulle fega ut på klackarna till skolavslutningen, haha!
Efter sko-shoppingen åkte vi och kikade på valparna, såååå söta var dom, små falukorvar! Jag och pappa har redan smått bestämt vilken vi ska ha, nu är de bara hitta på ett namn :)
När vi kom hem från Happis var det bara att snabbt byta kläder och sedan iväg på en-veckas-försenad-morsdagsmiddag på Kattila, åt lax och den var ruskigt god! 
Nu ska jag byta om och kila iväg till gymmet och träna bort veckans onyttigheter och sen blir det att göra klart dom två sista inlämningarna någonsin i 9an innan det blir Macka-time, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0