Varma

Har just stoppat in ett gäng varma mackor med tonfisk och tomat i ugnen. Väntar nu otåligt på att dom ska gräddas klart :) Har sparat de bilderna jag vill ha kvar så nu är det bara att lämna in datorn, kommer bli riktigt tugnt att behöva slåss med mamma och pappa om andra datorn i sommar.. Men när jag tänker på att jag till hösten mest troligt kommer bli ägare av en egen och ny macbook känns det bättre! :)
Jag och datorn firar våran sista kväll tillsammans med pll (och varma mackor såklart)! Bloggningen lär bli sämre här fram över, eller iallafall bildmässigt, men ni överlever till hösten! :)
Beställde alldeles just en ny bikini och ett par shorts från Bikbok så nu känns allt ännu bättre! Puss på er! 
haha hösäck, men fin pålle i fina kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0