6 månader ♥

Öppnade inte datorn överhuvudtaget igår så därav ingen bloggning. På förmiddagen var vi till Luleå för att köra Jim till flyget och sen var vi snabbt till storheden och köpte nödvändigheter. Kvällen spenderades på frippes vart det var ovanligt tråkigt, haha. 
Sen så kan jag berätta att jag är fast i böckerna Linnea lånade åt mig, har börjat på den andra nu. Ni har säkert hört talas om den, Fifty shades of gray heter första boken :)
Sen så har Ruff haft en fjälla här både igår och idag men han är inte riktigt intresserad och han inte koll på vad han ska göra såå.. Hahah, dom kanske kommer förbi imorgon också. Tredje gången gillt!
Nu ska jag kolla nya VD avsnittet och sen kanske ta en dusch, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0