If you love somebody, better tell the while they're here, 'cause they may just run away from you.

Hann med så jäkla mycket igår jämfört med vad jag gjort dom tidigare dagarna så känna som att allt inte ens hände på samma dag. Först var jag till gymmet med Jonne - har hemsk träningsvärk i armarna idag tåls att tillägga! Sen hann jag duscha och laga mat och handla och fara till frippes, gjorde faktiskt mjukisbyxor-debut på frippes, kändes inte så bra men det är ju lov :) Väl på frippes visade det sig att pojkvän lämnat skogen och kommit hem så spenderade kvällen med han :)
Nu sitter jag här med en kaffekopp, det var faktiskt riktigt länge sen jag drack kaffe men mamma ropade nyss att vi hade kaffeost så var tvungen att ta en kopp, det är ju så ruskigt gott! :) Ska på en stund ta en promenix upp till vårdcentralen och sen en sväng på byn och göra lite ärenden. Vid 4 kommer Hjördis förbi och de bär iväg mot Överkalix för ridlektion, tror det stod dressyr på schemat, det var ett tag sen!
Blir nog inte så mycket mer bloggning för idag men vi ser ju, puss! ♥
Sliten som få.. Tänkte bara klargöra att fläcken ovanför munnen inte är en gigantisk finne utan en "torr"fläck. Alltså huden är jätte torr på just det stället så de är rött. Lagom snyggt, heheh... Dränker den i fet ansiktskräm men det verkar inte hjälpa. Dumma vinter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0