Lalalalalaaa :)

3 dagar till lovet, wheeeey! Haha, idag har jag släpat mig igenom en lång skoldag fast så hemskt var det faktiskt inte. Efter idrotten hade jag fått ett sms om att mitt paket från nordicfeel hade kommit till ICA så efter skolan skuttade jag iväg dit och hämtade ut det. Dock luktade ingen av dom så gott som jag hoppats, haha men dom duger :) Sen bäddade jag om sängen och gick till gymmet, idag körde vi mage och rygg men av någon konstig anledning är jag trött i benen nu.... Har iallafall ätit middag och nu ska jag ta och plugga lite kemi tills det blir dags att fara på zumba. Kommer vara en trött Stina som lägger sig i sin rena säng ikväll, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0