Out of the Frying Pan, Into the Inferno

Höll på glömma att jag har en blogg att uppdatera, men glömde ju inte helt så ingen skada skedd. Idag gjorde jag det nationella muntligaprovet i engelska. Det kändes jätte bra och var inte alls nervös, bästa nationella hittills! Imorgon är det dags för nationella biologiprovet, kommer med all säkerhet gå käpprätt och helvette men man kan ju bara göra sitt bästa. Hade utvecklingssamtal efter skolan idag också så kom hem lite senare än vanligt. Tack vare att mamma var så nöjd över omdömena kilade hon iväg till ICA och köpte falukorv så att hon kunde laga min favorit mat, stuvade makaroner och falukorv, UUUNDERBART! 
Nu ska jag vila på maten och vid 6 kilar jag över till sporthallen där herrarna spelar årets sista match och sen ska jag göra min Zumba-debut. Riktigt rolig dag! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0