Rubriken här ja.

Har varit lite tomt här men har haft annat att tänka på. Igår hade jag faktiskt en riktigt bra dag, sket i skidans dag och stannade istället hemma och började städa mitt rum, hann inte bli klar för sen vid 6 tiden for jag till Tova med tjejerna och åt finmiddag och sen rörde vi oss mot frippes. Frippes stängde för tidigt men de löste sig, fick prata lite och det var skönt, somnade alldeles för sent gjorde jag också, haha :) Idag har jag hunnit städa lite till i mitt rum men det är ändå inte färdigt, sen har jag varit till gymmet med min PT också och nu sitter jag här helt äcklig och jag ska inte duscha! På en stund ska vi nog röra oss mot farmor för hon fyller år idag och sen ska jag till Korva och fira Elin i efterskott (vi ska basta där så de är därför jag inte duschar nu, hihi) och sen blir det nog en sväng förbi frippes :)
Långt inlägg och ingen blid får ni heller, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0