Snowmobile

Nu var skoterkortet kirrat! Hade körningen och provet idag och vi gjorde de i Överkalix så har hunnit vara dit redan. Vi skulle köra upp för en slalombacke och sen ner, höll på BAJSA PÅ MIG! Haha gud vad rädd jag var. Först åkte jag med när Sanna körde och då när vi kommit upp så kom vi överens vi om att vi hört att man inte ska bromsa i nerförs backe så vi körde på den taktiken - det gick fort!!!! Hahah hojja :D Inte för att skryta nu men provet gick galant! Tog typ 2 minuter och man fick ju såklart alla rätt... ;) Hihi :))) Ska fara till Siekas nu tror jag och umgås med släkten och motionera systemisen samt köra skoter lagligt för första gången. Puss ♥
Btw, har ni hört om han som slet av (?) armen inatt när han körde skoter? Huvva!
Kämpade på med skoterfrågorna igår, rätt svar här var nog b.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0