Trött tjej!

Var ungefär en timme på gymmet, körde ben. Väldigt länge sen sist och sen gick jag till badhuset och simmade i 20 minuter. Nu är jag så trött, så trött. Har just ätit sen middag och nu blir det PLL och en mandarin som kvällsmat :) Fast innan det kanske jag beställer några Victoria's Secret bodymists, har kikat på dom nu ett tag och nu tror jag att jag slår till! Lite läskigt att välja men har snosat lite på Davves Pure Seduction så det är ett självklart val och sen får jag chansa :) Nog om det, puss och godnatt på er alla fina! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har love spell och moonlight dream. luktar UUUNDERBART! :D

Svar: åh vad bra, beställde love spell! :D
Stina

2013-03-19 @ 21:23:29
URL: http://ekersundmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0