Varning för långt inlägg!

Igår när vi kom till Siekas lämnade pappa mig och jag följde med Bertil till sjön där dom var, Hanukka tror jag den hette :) Fick köra hem våran skoter därifrån, skitskoj men en aning läskigt. Har aldrig kört på så lös snö, skotern bara gled åt sidorna och på sjön, haha :D Men när vi kom tillbaka så skulle Eva och Salomon fara och testa pimpla och eftersom dom var min skjuts hem så följde jag med, ska inte ens försöka skriva namnet på den sjön vi for till, haha men min tumme tyckte det var jätte jobbigt att gasa hela vägen. Det var så fint att köra när solen började gå ner :')
När jag kom hem från Siekas var jag en snabbis till gymmet men ja.. vad blev de 45 minuter. Min kropp är trött så nu blir det lite vila :) Tog en snabbdusch efter gymmet och åkte sen till Tova, vi satt där och kollade film och sånt (läs: Stina sov som en stock i Tovas jätte sköna soffa!). Och tova bakade muffins också, på natten, så jääääääävla goda så de var inte sant!!
 
Idag ska vi nog också ta en tur till Siekas, man måste ju passa på när det är så fint väder! Tar med kameran igen,  den fick en ganska lugn dag igår ändå, hihi :) Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0