Bortskämd vovve...

Tror vi har världens mest bortskämda hund! Han MÅSTE få nytt vatten om han ska dricka, det hjälper inte om man har bytt det en halvtimme tidigare, han måste SE när man byter. Tills han får som han vill ha de står han i köket och tittar på sin vattenskål, ibland skäller han lite. Det roliga är att jag, mamma och pappa kan sitta i vardagsrummet och kolla teve och när jag kommer på att jag måste pissa och går förbi köket på väg mot toaletten så ser jag honom stå framför sin vattenskål och väntar på att någon ska byta och sätta helt fräscht vatten i den. Men utomhus är smutsiga vattenpölar och äckliga diken de bästa som finns..
 
Nog om det, gjorde det första spanska nationella provet idag, bara 3 kvar.... Efter skolan promenixade jag till Macka och kom hem därifrån just, nu är det matdags och sen ska jag nog sitta i fåtöljen å kolla på teveserier tills det börjar växa mossa på mig :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0