Denniskorv

Min slappardag blev inte av och tur var ju de, sommaren är snart här och än är inte bikini-kroppen framme ;) For och spelade lite basket klockan 6, eller blev mest skott men de gör inget, tyckte det passade perfekt med lite basket innan imorgon! Träningen var så lätt så bestämde mig för att fara en snabbis till gymmet också, körde ben och nu i efterhand var nog det ett lite korkat beslut då jag lär ha en sjuhellsikkes träningsvärk imorgon! Kan briljera som bänkvärmare istället :D
När jag gick hem över gården började jag fundera på vad jag skulle äta nu efter träningen och så kom jag på att mamma och Jim hade köpt denniskorv! (världens onödigaste töntkorv men den är god att äta stekt i korvbröd)  så bestämde mig för att ta en kvällsprommis med vovven ner till ICA för att köpa korvbröd, nog är jag allt hurtig! Aja, nu säger Ruff att det är dags att ta fram korven, godnatt på er! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0