Kvällssnabbis

Kämpade mig iväg till gymmet, det blev mage för mig och sittaochkollapå för slöfocken Jonas.... 
Snart måste jag nog efterlysa mina föräldrar, dom var inte hemma när jag kom hem från Macka och dom har fortfarande inte kommit, det underliga är att dom lämnat Ruffen hemma.. Förstå mig inte fel, det är skönt att vara ensam hemma men jag vågar inte gå och duscha när dom inte är här, hehe.. ;)
Sitter och förbereder min SO redovisning till imorgon, gör klart keynoten och antecknar lite på mina händer. Nu i skrivande stund slog det mig att jag just gjorde något korkat, skrev på utsidan av handen för att inte allt skulle försvinna i duschen men nu lär jag istället vakna med texten i ansiktet imorgon, haha :D
Nu ska jag göra klart och äta middag nummer 2, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0