Lördag

Kvällen igår blev skitbra! Tova hade överträffat sig själv än en gång med det underbara fikat! Uppfyllde mitt mål och åt av allt men tårtan var så god så av den blev det tillochmed två bitar :) Rullade till frippes sen och satt där och spelade kort hela kvällen och när de stängde var jag med Macka. 
Sov hos han och idag har jag torkat upp så mycket piss så jag har tappat räkningen på hur många pölar det blev... Längtar tills våran valp kommer, hehehe... Kom hem för ett tag sen, har bara hunnit duscha. Nu ska jag chilla till 5 för då kommer Mira och så ska vi göra oss iordning och sen fara till frippes, dom har ju nå musiksak utomhus så de blir nog kul när det är så fint väder också :) PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0