Söndag

Stackars Marcus var tvungen att stiga upp jätte tidigt idag och skjutsa hem mig, eller han behövde ju inte men ja.. :p När vi steg upp fick vi höra att det har brunnit på två ställen i Ötå inatt (senare fick jag även höra om bilarna) så när han körde hem mig var vi tvugna att åka förbi och kika. Obehagligt det måste ha varit för stackars Ella som bor där brevid.. :/ 
När jag kom hem bytte jag kläder och fixade mig och så åkte vi till Överkalix för min kusin konfirmerades. Det var nog de löjligaste kyrkbesök jag nånsin varit på, haha.. Och länge tog de! Fick lite fika efteråt iallafall :)
Har inte tränat sen tisdag och har fikat både på fredag och idag och så har jag ännu tryckt massa pizza nyss, känns så jävla INTE bra....!!! Fast orkar inte vara och träna idag men nästa vecka är det hårdträning som gäller för annars blir jag feeeet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0