Söndag.

Kvällen igår spenderades hos Jonne med massa folk. Var ganska segt först men när jag och Mira kom på den briljanta idéen att baka en kladdkaka blev allt mycket roligare, uppskattad var den också bland killarna! Sen for jag hem till Macka och så sov vi där. 
Idag när jag vaknade lät jag, snäll som jag är, Macka sova. Gick upp och pratade med hans mamma och busade med Molly istället. När jag sen väl skulle väcka honom somnade vi båda och så vaknade vi runt 3 och då tvingade jag han att stiga upp och köra hem mig, hihi. Nu har jag just varit och handlat massa gott med mamma och pappa och nu ska här grillas! Om jag ids och kommer ihåg ska jag ta en bild på maten å lägga upp här så alla blir avundsjuka! 
Men nu ska jag äta en macka innan jag börjar göra salladen, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0